W tym dziale chciałbym odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytania.
1. Jaka jest cena usługi?
Cena jest ustala zawsze indywidualnie z każdym Klientem i zależy od:
-miejsca i charakteru imprezy;
-godzin trwania i orientacyjnej liczby uczestników;
2. Czy nasz termin jest wolny?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego, by mieć gwarancję atrakcyjnego terminu w sezonie ślubnym najlepiej rezerwować go z ok. 2 letnim wyprzedzeniem.
3. Jaki jest teren działania?
Działam głównie na terenie Poznania i województwa Wielkopolskiego. Standardowo w weekendy w tzw. sezonie ślubnym dojeżdżam do 150 km od Poznania. W tygodniu i poza sezonem mam możliwość dojazdu nawet w najdalsze zakątki Polski ;-). Sezon ślubny liczę od Świąt Wielkanocnych (kwietnia) do końca października.
4. Czy podczas imprezy prowadzący spożywa alkohol?
Traktuję swoja pracę poważnie, dlatego podczas prowadzonych imprez nie spożywam alkoholu.
5. Czy podczas imprez są prowadzone rożne zabawy, konkursy i oczepiny?
Tak, zapewniam pełną obsługę konferansjerską. Ponadto imprezy wzbogacam o ciekawe quizy i konkursy. Nigdy nie prowadzę zabaw niesmacznych, o podtekstach erotycznych! Zawsze proponuje takie zabawy, w których sam z chęcią wziąłbym udział.
6. Czy można wybrać swoją muzykę, jakiś utwór którego nie ma w repertuarze?
Tak jak najbardziej, nie stoi nic na przeszkodzie, aby zaproponować swoją muzykę. Do każdej imprezy podchodzę indywidualnie i dobieram również muzykę pod konkretny typ imprezy oraz odbiorców. Zazwyczaj proszę o kilka propozycji, resztę zawsze dobieram na bieżąco w trakcie zabawy “czytając parkiet”.
7. Jak zarezerwować termin?
Jedynym potwierdzeniem rezerwacji terminu jest wpłacenie zaliczki i podpisanie stosownej umowy.
Niestety nie przetrzymuje terminów, wstępna rezerwacja następuje jedynie poprzez umówienie się na spotkanie, wszelkie inne rozmowy traktuje jako niezobowiązujące.
8. Nie jesteśmy z Poznania i nie mamy możliwości osobistego spotkania się?
Wszystkie formalności można załatwić online (np. Skype), umowę możecie przesłać listownie lub mailowo, a zaliczkę wpłacacie przelewem na konto firmowe.
9. Ile osób jest zaangażowanych w obsługę imprezy?
Wychodząc naprzeciw wymaganiom Klientów oraz tak, aby uatrakcyjnić Waszą imprezę zawsze pracuję z pomocnikiem, który zajmuje się sterowaniem oświetlenia i efektami, a podczas gdy ja wychodzę do gości wspomaga on moją pracę.
10. Czy wymagany jest nocleg?
Standardowo nie, jednak wszystko zależy od lokalizacji imprezy – jeśli dojazd do Poznania to 1h lub więcej to mile widziany zapewniony z Waszej strony nocleg. Jeśli organizujecie poprawiny to nocleg będzie również mile widziany.
11. Czy możliwa jest wstępna rezerwacja terminu?
Niestety nie przetrzymuje terminów na dłuższy okres niż kilka dni (po więcej szczegółów patrz punkt 6).
12. Jak wygląda sprawa płatności?
Podczas podpisywania umowy pobierana jest zaliczka, resztę rozliczamy niezwłocznie po zakończeniu imprezy.
